kweekstelling/aquariumstelling

Plaats hier je topic met betrekking tot algemene vragen en foto's over en van zoetwatergarnalen.

Moderator: Danny van Eldik

garnalenpasta

Bericht door garnalenpasta » 25 feb 2018, 00:28

Sinds een paar weken ben ik niet meer te houden en koop ik steeds meer aquaria om er garnalen in te houden. Nou zitten mijn aquaria overal verspreid door de hele woning. Eentje in de woonkamer, de ander in de slaapkamer (gelukkig zit er een hele stille filter in) en nog twee in de 'computerkamer'.
Die in de slaapkamer en woonkamer wil ik wel houden waar ze nu staan.
Maar omdat ik in de toekomst nog meer aquaria wil, wil ik de meeste aquaria toch zoveel mogelijk in een ruimte houden.
Ik zat er al over na te denken om een stelling van een bouwmarkt te kopen. De legplanken hebben een draagkracht van 325 kg per plank.
Een andere optie is een aquariumstelling laten maken of eventueel tweedehands kopen.Zelf maken gaat het niet worden met twee linkerhanden.

Zijn er hier mensen met een kweekstelling? Zo ja, waar hebben jullie die gekocht?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bindi

Bericht door Bindi » 25 feb 2018, 07:54

Bij de bouwmarkt, dezelfde als waar jij het over hebt, ik heb er 2, en heb gewoon de planken gehouden die er bij horen, wat ik wel heb gedaan, is de planken beplakken, want het is geperst hout en als dat nat word, is het net een spons, kun je hem zelf in leuke kleurtjes of hout kleur maken, verder dan dat, is aan mij ook niet besteed hoor, zelf zo,n stelling in elkaar zetten, gaat mij niet lukken en met deze stellingen wel, want dat is makkelijk, zet hem wel vast aan de muur, of werk met de zwaarste bakken beneden, en dan lichter naar boven, zet niks op de bovenste plank want als hij niet vast aan de muur staat, ligt de stelling op de vloer, je kunt wel wat lichts op de bovenste plank zetten, een plant of bakjes met garnalen voer. Ik heb op de onderste plank een 60 cm aquarium staan.
Groetjes, Bindi

Mijn andere hobby is tropische orchideeën: http://www.orchideeenforum.nl.
Kijk ook eens op mijn eigen website: http://www.inlakechalakin.nl.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Aquariumplantenshop
Partner
Contacteer:

Bericht door Aquariumplantenshop » 02 mar 2018, 20:19

Weet niet of je er nog 1 zoekt, maar wij hebben in onze winkel nog 2 meter stelling die weg mag.
Op zoek naar aquariumplanten? https://www.aquariumplantenshop.nl :thumbsup

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jurn
Partner

Bericht door jurn » 02 mar 2018, 22:32

bij foto,s plaatsen misschien meer liefhebbers die wat zoeken op uitbreiding :idea

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

garnalenpasta

Bericht door garnalenpasta » 05 mar 2018, 12:17

Aquariumplantenshop schreef:QR_BBPOST Weet niet of je er nog 1 zoekt, maar wij hebben in onze winkel nog 2 meter stelling die weg mag.
Bedankt voor het aanbod. Een aquarium stelling vind ik wel het mooist. Alleen ik heb helaas geen eigen vervoer en kan momenteel niet al te zwaar tillen. Ik betwijfel over twee meter hier gaat passen en de trap op kan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Terug naar “Garnalen (algemene vragen en foto's)”