Helaas zie ik geen een jonkie meer

Ik heb dan ook een ontzettende plaag aan mosseldiertjes..Echt erg.....Stress bij de gary's wat nog meer dode opleverd.....
Ik heb al lange tijd vanalles geprobeerd, begon met zeer matig voeren 2-3 per week, regelmatig komkommer erin, een glas, met schepnetje..Helaas werd het van kwaad tot erger. wat kunnen die dingen zich snelvermenigvuldigen
Ik heb eergisteren een groepje valse neons (Paracheirodon simulans) gekocht en er zaten nog 5 corydora pygmeus die vond ik gewoon lief en mochten met mij mee en nu begint het minder te worden.
Mocht blijken dat de valserikken

te erg achter de baby garnaltjes aan gaan dan kan ik ze in het grote gezelschaps aquarium laten vertoeven....dus weg hoeven ze niet bij mij.
Ik heb nog vuurtjes en blue dreams en helaas nog 2 cb zitten en die mogen blijven, maar er komt niets meer bij. Laat eerst alles maar tot rust komen. Wie weet komen er toch nog jonkies tevoorschijn.
Heb ik nog wel even een kort vraagje, hoe zorg ik dat de corydoras pymeus voldoende kunnen eten ? als ik er een voedertabletje ingooi zitten alleen de garnalen erboven op