Emiel hier!

Iedereen die zich (na het lezen van de regels) aangemeld heeft kan zich hier even voorstellen
Emiel Vrolijk

Emiel hier!

Bericht door Emiel Vrolijk » 21 nov 2018, 02:03

Hallo allemaal! Mijn naam is Emiel Vrolijk, 27 jaar oud, geboren te Den Haag in 1991, en nu inmiddels al zo'n 13 jaar inwoner van het dorpje Roswinkel, een gat dichtbij Emmen. Ik studeer Europese talen en culturen te Groningen, met Italiaans als hoofdtaal. Verder heb ik hiervoor eerst een half jaar op de Popacademie te Leeuwarden gezeten, daarna sprint-VWO gedaan, vervolgens een jaar Keltische talen en culturen gestudeerd te Utrecht, de afgelopen 2 jaar Afrikaanse talen en culturen te Leiden, en nu studeer ik dus in Groningen. Ik ben sologitarist in een rockband, en verder heb ik geen werk. Overige hobbies zijn koken, lezen, schrijven (fantasy en gedichten in het Engels en het Nederlands), tattoos, rockmuziek en zuipen.

In 2010 begon ik met het houden van exotische dieren, toen ik mijn eerste rattenslang kocht. 4 jaar later, in 2014, kocht ik mijn eerste schorpioen. Vervolgens volgden er nog een stuk of wat schorpioenen, en in juni 2014 begon ik tevens met vogelspinnen, om van mijn arachnofobie af te komen. Er kwam nog een rattenslang bij, nog meer schorpioenen, nog meer vogelspinnen, en inmiddels zit ik op zo'n 80 vogelspinnen, 17 schorpioenen (zijn er veel meer geweest, maar ik heb er een flink aantal verkocht), 3 rattenslangen (ik pas ook op de slang van mijn verloofde, tot haar kamer klaar is), 1 baardagaam, en 2 anolissen.