Nog niet te zien na anderhalf maand.

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
nou ik heb ze uit mijn aquarterraria gehaald om water verversing te doen en om ze zeker weten allemaal te hebben zodat ik zeker weet dat ik ze ook allemaal 1 voor 1 kan bekijken, ik heb ze daarom in een tempex doos gedaan dan lopen ze niet weg hehehehejurn schreef:QR_BBPOST zijn bij krabben de geslachtbepalingen niet op water , warm of koud bepalend ??
ik zie ze op piepschuim zitten volgens mij ,is dit bewust ?? { dacht eierpakketjes te zien maar zijn stempeltjes van dat piepschoem { piepschoem is tempexplaat of piepschuim }![]()
ben zelf niet zo,n krabben en kreeftjes houder , ikke consumeer ze meer { sorry }
en af en toe pel ik een garnaal { sorry} maar zijn nu te duur
Hide post links |
Hide post links |
in totaal 2 maand of nu nog 2 maand wachtenBindi schreef:QR_BBPOST Wat zijn het nog ukkies, erg leuk om te zien![]()
Maar ik zou als ik jou was toch nog minstens een maand of 2 wachten en dan kijken wat je hebt lopen.
Hide post links |
ahh ik zal dat proberen aan te houden, dat omdat ik misschien na een maand al iets duidelijk zie.
Hide post links |
dank je , het is echt te gek alleen het is jammer dat mijn mannetje dood is, dit is een vampier maar als ik er nou eens een metallic bij zet paren ze dan ook zo ja krijg je dan ook mooie kweek er van? of word dat dan ook zo raar kleurtje of vaal iets.SchorpioenW schreef:QR_BBPOST Wat leuk dat de kweek goed is gegaan.
Hide post links |
Hide post links |
dank je.SchorpioenW schreef:QR_BBPOST Sorry, geen ervaring mee. Ik weet wel dat verschillende soorten kunnen kruisen.
Hide post links |
Hide post links |
het gaat enorm goed met ze, leuke ondeugende krabben. ik heb toevallig vandaag 4 over me hand heen laten lopen, ik merkte al ze houden van springen in het water van 30 cm hoogte.Bindi schreef:QR_BBPOST Ik zelf zou het niet doen. je krijgt dan misschien krabben die je nergens kwijt kan, en dan blijf je er mee zitten.
Hoe gaat het met de baby,s, leven ze alle 12 nog ?
Helaas kan ik je niet van je baby, krabben af helpen, na mijn ontdekking en mijn laatste vrije bak waar nu ook een krab in woont.
Heb ik helaas geen plek meer vrij.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
hoe gaan de ukkie,schintsai schreef:SchorpioenW schreef:QR_BBPOST Wat leuk dat de kweek goed is gegaan.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
nah je wordt niet gek haha. ik heb alle baby's gehouden, die zijn nu allemaal bijna geslachtsrijp en in de andere topic staat dat ik er baby's van heb.Toby schreef:QR_BBPOST
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
dat weet ik wel zeker, want ik heb weer baby's erbijSchorpioenW schreef:QR_BBPOST Weet je al of je er minimaal 1 man bij hebt?
Hide post links |
Het is zeker een leuke aanwinst. Het is nog wel moeilijk te zien wie wie is.SchorpioenW schreef:QR_BBPOST Leuk
Hide post links |
Hide post links |
oh god daar vraag je me wat, ik denk dat ik met de nieuwe wel 30 er in heb of zo. heb ze nog niet kunnen tellen, ze zijn zo kleinToby schreef:QR_BBPOST Hoe veel krabben heb je nu totaal, ongeveer?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Als het te wild gaat worden heb ik wel geloof ik iemand van het fb forum die graag wat over zou willen nemen. Tenminste die gene vraagt al vaker of ik hem op de hoogte wil houden of ik wat weg doeBindi schreef:QR_BBPOST Dat is mooi chintsai. Bij de mangrove krabben, vliegen de poten door de lucht. monsters heb ik in mijn bakje
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |