Zoals jullie kunnen zien ben ik nogal tuttig de krab in zijn nieuwe woning aan het plaatsen.
Hij is een heel stuk opgeknapt en toen ik hem op wilde pakken kneep hij hard in het topje van mijn vinger

Dus toen maar met bakje er in gezet

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
te gek Bindi, dit heb je mooi gedaanBindi schreef:QR_BBPOST Vandaag MNR CRABS zijn huisje op geknapt. Gister wat leuke plantjes gekocht.
Zoals jullie kunnen zien ben ik nogal tuttig de krab in zijn nieuwe woning aan het plaatsen.
Hij is een heel stuk opgeknapt en toen ik hem op wilde pakken kneep hij hard in het topje van mijn vinger![]()
Dus toen maar met bakje er in gezet![]()
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bindi schreef:QR_BBPOST Oke ik lees mangrove krab, ga even verder lezen.
Bindi schreef:QR_BBPOST Nou floris het zijn dus echt geen geosarma krabben, en ik vond het al zo raar dat de paar kleintjes die ik had bij gekocht zo bang waren, en niet zo gek ook ze zijn allemaal morto gegaan.
Ga zo uitloggen en eens goed over mijn nieuw soortje lezen
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
gewoon AquariaVeldhuis nemen is de beste. ervaring staat daar op NR1 en klantvriendelijkheid ook trouwens, ze verkopen je tenminste geen bullshit heb ik gemerkt en de adviezen wat je krijgt zijn heel fijn.Floris schreef:QR_BBPOST Ik heb ze toch echt bij een speciaalzaak gekocht, niet bij een dierenwinkel. Heeeeeel appart!
Hide post links |
Zolang jij maar van ze houdt dan is alles goed, gezondheid is net zo belangrijk.Bindi schreef:QR_BBPOST Ja zijn het zelfde soort, en er valt weer heel wat te ontdekken voor mij![]()
Nou ja in ieder geval zijn ze ook geen B maar op zeker een dikke A.
Hide post links |
ik vind dit forum te gek, je leert zo veel hier bij GEK. al die adviezen en de zorg dat vind ik gewoon enorm fijn. zo kom je nog eens ergens hahaToby schreef:QR_BBPOST Zo zie je maar dat zo'n forum echt wel fijn is. Even de koppen bij elkaar steken en hoppa.
Nou van wat ik allemaal over dat beesie lees word ik niet echt vrolijk. Agresief, planteneters en groot watergedeeltemaar wel actief.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
staat deze niet onder de verboden wetjes van afgelopen verboden beeske,s ,om ze te houden ??Floris schreef:QR_BBPOST Ik heb ze toch echt bij een speciaalzaak gekocht, niet bij een dierenwinkel. Heeeeeel appart!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
jeetje alweer die achtervolging, ik hoop dat het goed komtBindi schreef:QR_BBPOST De bak is nu helemaal leeg, puur toeval had ik zaterdag, aquarium zand gekocht, vraag mij niet waar om, ik moest gewoon die zak kopen en bijna altijd klopt mijn gevoel, dus ik die zak ook maar gekocht, al wist ik op dat moment niet dat ik hem vandaag nodig had![]()
De 2 krabben uit de grote bak even bij mishandelde mannetje gezet, nou nu is wel zeker, dat ze gevochten hebben. mannetje schrok zich een hoedje en sprong alle kanten op, en dat met maar 3 poten, andere man zette direct de achtervolging in. heb de arme jongen er maar uit gehaald en zit nu bij te komen in een reptielen bakje. ik vrees dat hij nooit meer terug kan bij de andere en dat ik zijn bakje ook weer kan veranderen, nou dat komt nog wel eerst het 1 en dan het andere.
Hide post links |
Hide post links |
Bindi schreef:QR_BBPOST Dames en heren.
De bak is bijna helemaal klaar en wat heb ik er van genoten. moet alleen het filter nog weg werken, maar dat komt later nog wel, ben wat dat betreft niet zo handig.
Ik heb de 2 bakken gebruikt die ik er van floris bij had gekregen, daar staan wat planten in. De bodem is zand en wat ben ik trots op mijzelf, echt het ziet er zo leuk uit![]()
ook heb ik lava stenen gebruikt en een stuk kien hout, De krabben ga ik straks in hun nieuwe huis doen, moet eerst zelf eten, kreeg een beetje trek. Ik vergeet dan ook helemaal de tijd he.
Maar ik ben helemaal.
foto,s komen later, want het water is nog mistig, moet trouwens ook nog zee zout kopen. Maar nu even niet
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bindi schreef:QR_BBPOST Tadadada taaaadaaaa.... De bak is klaar. TIjd om mezelf op
te trakteren! De inrichting is
(
).
Even wachten tot het water helder wordt, maar de
hebben het zo te zien naar hun zin! Ik zie ze in ieder geval een stuk meer.
Hide post links |