Het zijn, Frost Rainbow en Red cloud + 2 stukjes hout om ze op te gaan binden.
Nee nee geen foto's vragen, op de website van Catapa staan foto's van deze plantjes.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
zie je al weer frisse scheutjes of uitloop op blaadjes?Elodie schreef:QR_BBPOST Vraagje: ik had twee week geleden een bucephalandra gekocht. Heb ik netjes op steen gebonden. Maar gisteren lieten ineens alle blaadjes los. Heeft het nog zin dat ik het opgebonden wortelstelsel gewoon erin laat liggen, in de hoop dat het weer uitloopt?
Hide post links |
Hide post links |
hoe komt dat ???Elodie schreef:QR_BBPOST Nee, nog steeds beetje blubberig. Een alleen wat worteltjes. Ik zie het somber in.
Hide post links |
kraanwater ? te hard water .Elodie schreef:QR_BBPOST Nee, nog steeds beetje blubberig. Een alleen wat worteltjes. Ik zie het somber in.
Hide post links |
Hide post links |
Elodie schreef:QR_BBPOST De andere plantjes in die bak zijn wel aangeslagen. Ik zal het dus maar op een miskoop houden en de restjes eruit vissen en wegdoen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Haha, ik heb het heel even overwogen toen ik die bak vol zag, maar nee geen tijd voor helaasQuistero schreef:QR_BBPOST @Shrimpmaster Nog even en je kunt je eigen winkel beginnen (tenzij je die al hebt natuurlijk)Tweede foto ziet er erg mooi uit.
Hide post links |
Hide post links |
Ziet er prachtig uit dat stuk hout met de bucephalandra!Shrimpmaster schreef:QR_BBPOST Ook kan je prima buce op hout vastmaken, groeit binnen een paar weken vast. In dit geval de Brownie Jade, een van mijn favo buce:
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Elodie schreef:QR_BBPOST Ik weet het niet. Ik weet het niet. Blijf het toch raar vinden dat je dan een heus landschap ziet een dat er in plaats van vogels in de lucht ineens blauwe visjes voorbij vliegen.
Elodie schreef:QR_BBPOST Ik weet het niet. Ik weet het niet. Blijf het toch raar vinden dat je dan een heus landschap ziet een dat er in plaats van vogels in de lucht ineens blauwe visjes voorbij vliegen.
Hide post links |
Haha, nee ik bedoel een beetje houtjes plakken en de buce erop gedaan, verder gewoon laten groeien. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je netjes gaat snoeien enzo, je een perfect boompje kan krijgen.Quistero schreef:QR_BBPOST "Mooi hé? Maar dan heb ik nog niet eens veel moeite voor gedaan."
Oh, nu ben je gewoon aan het opscheppen![]()
Hide post links |
Hide post links |
Elodie schreef:Vraagje: ik had twee week geleden een bucephalandra gekocht. Heb ik netjes op steen gebonden. Maar gisteren lieten ineens alle blaadjes los. Heeft het nog zin dat ik het opgebonden wortelstelsel gewoon erin laat liggen, in de hoop dat het weer uitloopt?
Hide post links |
ja mooie filmpje en mooi scapersresultaat , maaaaaaaaaaaar wat kost zo,n inhoud ??????????Shrimpmaster schreef:QR_BBPOST Mooi hé? Maar dan heb ik nog niet eens veel moeite voor gedaan. Moet je kijken wat je kan maken als je er echt tijd in steekt. Tenminste als je fan bent van die scapes die een landschap met bomen proberen te simuleren:
Hide post links |
Hide post links |
okee, dank voor deze tip. { is dit na zien op m,p , voorheen catappa ??????Antoinette schreef:QR_BBPOST Catttappa.nl adverteerd ermee op mp onder zijn eigen naam (Ronald o.i.d), mooie grote stukken voor mooie prijzen.
Hide post links |
Dat is toch niet Catappa?Antoinette schreef:QR_BBPOST Catttappa.nl adverteerd ermee op mp onder zijn eigen naam (Ronald o.i.d), mooie grote stukken voor mooie prijzen.
Hide post links |
deze vraag ,zat ook in mijn koppie , ben ikke blij dat jij deze denken nu zet
Hide post links |
Hide post links |
ja zie het stronkje nog mooi groen op foto,inderdaad gewoon moed houdenElodie schreef:QR_BBPOST Nou jurn, er zit nog maar 1 blaadje aan. Maar ik laat het toch zitten, want de wortels zijn inmiddels van verflubberd en grijs naar groen. Dus ik denk dat het op de hele lange termijn toch nog goed gaat komen.
Hide post links |
Ja komt bijna zeker weten goed. Als je een heel klein steeltje met een enkel blaadje of knopje losknipt groeit het uiteindelijk toch weer uit. Zou zeker nog niet opgeven.Elodie schreef:QR_BBPOST Nou jurn, er zit nog maar 1 blaadje aan. Maar ik laat het toch zitten, want de wortels zijn inmiddels van verflubberd en grijs naar groen. Dus ik denk dat het op de hele lange termijn toch nog goed gaat komen.
Hide post links |
Hide post links |
heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat deze denken in de ijskast kan ,Antoinette schreef:QR_BBPOST Volgens mijn partner is de adverteerder dezelfde als van cattappa.nl
Hide post links |
Hide post links |
Ik zie ineens mijzelf terugkomen op dit forum, wat leuk! Ik ben inderdaad niet dezelfde verkoper als Catappa.nl. De producten zijn overgenomen door één van de sponsoren (onlineaquariumspullen.nl) en Yvonne (van Catappa.nl) heeft nog enkele producten, waaronder bucephalandra te koop aangeboden op mp.Antoinette schreef:QR_BBPOST Volgens mijn partner is de adverteerder dezelfde als van cattappa.nl
Hide post links |
Hide post links |
en we wachten rustig verderrrrrrrrrrrrrrrrrr