aquarium koeler

Vragen en kennis over filters, verwarming en andere aquariumtechniek kun je hier kwijt. Ook vragen over schoonmaak en waterverversen.
chintsai
Contacteer:

aquarium koeler

Bericht door chintsai » 01 jul 2017, 17:46

Weet iemand waar of ergens een aquarium koel machine is voor rond de €200 of lager? het is voor een aquarium van 300 liter het moet minimaal 5 graden koelen. ik zoek niet naar een Fan maar echt dat koel spoel systeem of zo.
zijn hier ook sponsors die mij kunnen helpen of andere leden?
mijn vriendin en ik hebben echt dringend 1 nodig.

sponsors alsjeblieft meld je als jullie kunnen helpen, misschien is er wat mogelijk in termijnen naast als jullie een super goed prijsje hebben.

de rest van de leden jullie helpen ook altijd goed dus graag jullie hulp ook gevraagd .

even een voorbeeld foto waar ik ongeveer naar zoek.
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jurn
Partner

aquarium koeler

Bericht door jurn » 01 jul 2017, 20:15

waarom dringend?? heb je ijsberen die verkoeling zoeken
het blijft een poosje mooi weer met normale temps

zal niet weten wie van sponsors deze verkoopt , misschien een optie om a :shout :shout ie te raadplegen { zijn geen letters die uit uitroeptekens :hihi }
daar kan je ze halen zonder maandtermijnen :is goed

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

chintsai
Contacteer:

aquarium koeler

Bericht door chintsai » 01 jul 2017, 20:20

jurn schreef:QR_BBPOST waarom dringend?? heb je ijsberen die verkoeling zoeken

zal niet weten wie van sponsors deze verkoopt , misschien een optie om a :shout :shout ie te raadplegen { zijn geen letters die uit uitroeptekens :hihi }
het is voor de Axolotls het water komt maar niet onder de 23 graden, licht is al uit en kap is open, fan kan niet die is qua omvang te groot . het huis is 24 graden en het wilt niet koeler worden op het moment geen airco niks.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jurn
Partner

aquarium koeler

Bericht door jurn » 01 jul 2017, 20:28

chintsai schreef:QR_BBPOST

het is voor de Axolotls het water komt maar niet onder de 23 graden, licht is al uit en kap is open, fan kan niet die is qua omvang te groot . het huis is 24 graden en het wilt niet koeler worden op het moment geen airco niks.
heb je er nog een thermostaat in ??
wat wij eerder al tikten op koelen kan je ook als nood gebruiken .
heb geen idee waar deze enge monstertjes op leven of moeten hebben op water temps .

fff afwachten wat andere GEK leden adviseren , ikke deed niet zo,n ijsmachine/koeler voor aquariums { puur persoonlijk} stroomvreters qua financiele afdeling :is goed

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

chintsai
Contacteer:

aquarium koeler

Bericht door chintsai » 01 jul 2017, 21:42

jurn schreef:QR_BBPOST
chintsai schreef:QR_BBPOST

heb je er nog een thermostaat in ??
wat wij eerder al tikten op koelen kan je ook als nood gebruiken .
heb geen idee waar deze enge monstertjes op leven of moeten hebben op water temps .

fff afwachten wat andere GEK leden adviseren , ikke deed niet zo,n ijsmachine/koeler voor aquariums { puur persoonlijk} stroomvreters qua financiele afdeling :is goed
geen thermostaat in , ze mogen tussen de 14 en de 21 graden hoger en ze worden niet blij, 18 graden is perfect voor ze.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bindi

aquarium koeler

Bericht door Bindi » 01 jul 2017, 21:52

Zet je raam lekker open snachts, dan koelt het heerlijk af, koop een horren gaas die je aan je raam kunt plakken, heb je ook geen last van muggen, en kost niet duur.
zet dan smorgens de ventilator op de open bak, dan koelt je water nog meer af. doe je gordijnen en je raam dicht zodra de zon er op gaat schijnen. hou het zo donker mogelijk en laat de ventilator aan staan,zodra de zon weg is, doe je direct je raam weer open. ik ken het probleem, mijn huiskamer raam staat ook de zon de hele middag op te schijnen en verhoogt de temperatuur behoorlijk, alleen ik heb wel een airco staan, koste ong 200 euro, maar heb er al jaren plezier van.
Groetjes, Bindi

Mijn andere hobby is tropische orchideeën: http://www.orchideeenforum.nl.
Kijk ook eens op mijn eigen website: http://www.inlakechalakin.nl.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

chintsai
Contacteer:

aquarium koeler

Bericht door chintsai » 01 jul 2017, 22:08

Bindi schreef:QR_BBPOST Zet je raam lekker open snachts, dan koelt het heerlijk af, koop een horren gaas die je aan je raam kunt plakken, heb je ook geen last van muggen, en kost niet duur.
zet dan smorgens de ventilator op de open bak, dan koelt je water nog meer af. doe je gordijnen en je raam dicht zodra de zon er op gaat schijnen. hou het zo donker mogelijk en laat de ventilator aan staan,zodra de zon weg is, doe je direct je raam weer open. ik ken het probleem, mijn huiskamer raam staat ook de zon de hele middag op te schijnen en verhoogt de temperatuur behoorlijk, alleen ik heb wel een airco staan, koste ong 200 euro, maar heb er al jaren plezier van.
het is bij mijn vriendin thuis he niet bij mij. en dat doen ze al allemaal daaro met het huis en het aquarium. fan is qua omvang te groot dat lukt dus niet, we krijgen dat niet op de rand van het aquarium. ik denk dat als we het tegen het glas laten aan blazen dat die dan niet genoeg koelt. het is wel 300 liter wat je moet koelen he niet 120 liter.

uhhhhhh 200 euro airco ????? waar welke hoeeee!!!!!! en voor hoeveel m3 is het

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bindi

aquarium koeler

Bericht door Bindi » 01 jul 2017, 22:14

heb hem gekocht bij een grote duitse doe het zelf winkel die ook in nederland actief is :schateren weet toch echt niet of ik de naam mag schrijven .
Hij is 80 m3 en werkt prima
Groetjes, Bindi

Mijn andere hobby is tropische orchideeën: http://www.orchideeenforum.nl.
Kijk ook eens op mijn eigen website: http://www.inlakechalakin.nl.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

chintsai
Contacteer:

aquarium koeler

Bericht door chintsai » 01 jul 2017, 22:15

Bindi schreef:QR_BBPOST heb hem gekocht bij een grote duitse doe het zelf winkel die ook in nederland actief is :schateren weet toch echt niet of ik de naam mag schrijven .
Hij is 80 m3 en werkt prima
wil je me het sturen in PM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Terug naar “Aquariumtechniek en -onderhoud”