Bak vrij dus

Maar goed, vind deze zoveel leuker en mooier, dus ik ga de neobakken leegtrekken en opstarten op dezelfde manier. Bedoeling is om dan de pinto's te gaan scheiden van de andere taiwanners en zo een pintobak te maken.
Van de 3rde bak zou ik een beetje een mixbak willen maken en mijn oog viel op de ghost bee. Zijn er mensen die al kruisingen gemaakt hebben met taiwanners en de ghost bee en is dat een beetje leuk?
Dan zou ik daar bv al is een taiwanvrouwtje bij willen zetten. Dat is uiteraard voor later, maar vind er zelf weinig over, toch meestal kruisingen met tijgers. Ik loop mss hard van stapel zullen jullie denken, maar ik heb me uren ingelezen, honderden vragen gesteld aan kweker etc etc. Ik ben dus wel een beginner, maar geen totaal onwetende leek. Dus ik hoop dat hier mensen al leuke kruisingen hebben gemaakt met de ghost bee. Andere mogelijke voorstellen zijn uiteraard ook welkom!
Ik heb 6 pinto's, wat toch wat weinig is, kan ik daar straks probleemloos nog een groepje bijzetten in de nieuwe bak als ze van dezelfde kweker komen??
En last but not least, als ik alles uit de oude bakken overzet (dus hout, planten, filter), is de indraaiperiode dan hetzelfde of wordt die verkort?
Sorry voor mijn lange bericht en alvast bedankt voor jullie tijd!