ik hoop dat de foto wat duidelijkheid over de kleur schept. oja let miet op de hoe ik het hout onderwater probeer te houden al een week hahahaha.

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
toen ik het hout gekocht had, heb ik het 45 min onder de douchekop gehouden om goed af te spoelen. Is dit voldoende??Bindi schreef:QR_BBPOST het hout een keer afspoelen en weer terug plaatsen
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
ahh dat is leuk om te lezen, fijn dat je ze mooi vind. Hmmm ja meer planten ja en nee denk ik er over. Ja want meer planten hoe beter voor het zuurstof en giftige stoffen afbraak, nee omdat ik vind/denk dat ze ook ruimte nodig hebben om te zwemmen en te grondelen op de bodem. Als ik nou meer planten ga aanschaffen en de grond in stop dan is er minder grondel ruimte. Ik heb ook één vis die boort zich echt letterlijk de grond in en komt s'nachts tevoorschijn of als die honger heeft eerder.Bindi schreef:QR_BBPOST Nou dat heb je zeker mooi gedaan Chintsai, iets meer planten zou wel mooi staan en ik ben gek op je Goerami's
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bunocephalus coracoideus. leuk beestje hoor.Bindi schreef:QR_BBPOST Wat voor vis is dit dan die zich in de grond boort ?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
nouja eigenlijk had ik deze met nog een ander gekocht, alleen kon ik die ander op een gegeven moment nergens meer vinden. dus ja dood. Ze kunnen 15 cm worden, dit is best wel groot. Deze beestjes kunnen alleen gehouden worden maar ook als koppel of als groep. Ik vind dat dit beestje door zijn graaf vermogen best wel een leuk karakter heeft, daarom de keus dat ik deze een jaar terug heb aangeschaft.Bindi schreef:QR_BBPOST Als ik heel eerlijk ben, vind ik hem net een oer vis uit het stenen tijdperk, zou mij niks verbazen als ze toen al rond zwommen.
Op zijn eigen manier is hij grappig, niet mijn smaak maar hij heeft wel iets, worden deze erg groot ? en heeft deze geen partner ?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
ja zeker een snelle. en dat deed die eerst in grind.Bindi schreef:QR_BBPOST Hartstikke leuk om de vis zo te zien, vind hem nu een stuk leuker, wat een snelle graver zeg, die doet er ong 2 seconden over om onder het zand te verdwijnen
Hide post links |
Hide post links |
nou deze zijn goed in een golfslagbad maken. ik weet niet of dat onder tam valt hahahaBindi schreef:QR_BBPOST Zo hee dat zal hem koppijn hebben bezorgt![]()
sterk visje hoor![]()
Aaaa dankjewelIk heb ze ook vroeger gehad en ook de spat, die spat werd aardig tam, at uit mijn hand
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
oh geen domme vraag hoor. Dit is de Garnaal zelf. Lijkt een beetje op een ghost garnaal als ik het een naam mag geven, vind het er wel gaaf uit zien. Na het afwerpen van de oude exoskelet zijn ze wat witter/bleker, ze moeten dan weer op kleur en krachten komen.Bindi schreef:QR_BBPOST Vast een erg domme vraag van mij, maar is dit de huid of de garnaal zelf
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
weet je nog dat ik drie aquariums had? helemaal die aan de rechter kant die heb ik nu alleen nog in mijn woning, die heb ik laatst (twee weken geleden) helemaal leeg gehaald en nieuw zand in gedaan. in die zelfde week op vrijdag had ik dus al die nieuwe beestjes aangeschaft waaronder die mooie vervelde Atya Gabonensis. Dus het hele aquarium is veranderd maar heel mooi geworden.Lena schreef:QR_BBPOST Hey Chintsai, wat een mooie bak heb je gemaakt...heel anders als waar toen je blauwe garnalen inzaten die ik toen bij je heb gezien!
Meer vissen, leuk!
Hide post links |
Hide post links |
Ja je hebt helemaal gelijk.Lena schreef:QR_BBPOST Ik meen me te herinneren dat je destijds nog maar 2 bakken had staan omdat je al wilde minderen....maar dat weet ik niet zeker meer...
![]()
Dit is i.e.g. mooi als je 1 bak hebt en daar van alles wat in hebt leven. Soms wil je ook gewoon weleens wat anders toch?
Hide post links |