In deze bak komen de bewoners uit mijn Aquatic nature evolution, aangezien die toch ietsje te klein wordt voor de kreeftjes en slakken.
14/7/18
Een hoop stenen en keramiek buisjes met verschillende afmetingen als schuilplekken voor kreeften en garnalen

15/7/18
Guppen en wat waterpest toegevoegd om in te draaien. De bak is opgestart met ingedraaid filtermateriaal uit het kleine aquarium en opstart bacteriën. De guppen houden de bak draaiend, tot ik de bewoners van de nature evolution kan overzetten.

28/7/18
De bak alvast aangeplant met verschillende soorten bucephalandra, cryptocoryne, javavaren, bolbitis, mos en nog een paar plantjes.
De lege plekjes die er nog zijn, zullen worden opgevuld met de planten uit het kleine aquarium.
En de guppen heb al voor nakomelingen gezorgd, al zal ik ze over een aantal weken wel allemaal moeten uitvangen.

Er wordt gefilterd met een Tetra ex 400, verder staat ook Co2 op en de verlichting gebeurt door een 24Watt PL en 2 Superfish retoleds.
Het is nog een beetje afwachten of alle planten het wel gaan doen, onder de (relatief) zwakke verlichting.
En dan kan ik over een maandje de garnalen, kreeften, slakken en visjes van de andere bak overzetten.
Geen idee hoe ik al de garnaaltjes en de kreeften uit de andere bak gevist ga krijgen...

Iemand tips???