Dank jullie voor de reacties! Erg fijn om te horen dat jullie er positief over zijn ^^ .
En zwanger? Praat me er niet van!

Ik begon met twaalf en inmiddels heb ik een tapijt :P . Maar het zal wel betekenen dat ze het naar hun zin hebben in de bak denk ik? Ik zag gister weer nieuwe kleintjes, dus ik denk dat er inmiddels zo'n drie legsels aan het opgroeien zijn :O . En nog wat dames zwanger... Het houdt niet op, niet vanzelf eh? :P
En een paar dagen geleden liep ik met m'n net-wakkere hoofd tegen dit schouwspel aan:

Maar omdat Claudius d'n staart omgekruld hield dacht ik dat 't nog wel even zou duren voor een paring zou lukken. En toen was ze gister en vandaag was ze opeens nergens te bekennen, terwijl ze vrij recent nog uit d'r oude jas is geknapt. Dus ik was een beetje bang dat er iets mis was gegaan bij het substraat zuigen gister. Maar toen gingen net de lampen aan, en * PAM PAM PAAAAAM*
Ik moet nu alleen bepalen op wat voor termijn 't tijd wordt om beesten te gaan rehomen, want de capaciteit van zo'n aquarium is ook niet oneindig
Edit: Oh! Wat wel fijn is, is dat er nu ein-de-lijk íemand interesse heeft in de garnalenflat :') . Claudius heeft d'r intrek erin genomen met d'r zwangere buik