Zoals sommige gelezen hebben ben ik weer aan het rondsnuffelen naar de mogelijkheden betreffende 1

Daar ik besloten heb te kijken voor de mogelijkheden betreffende 1

Maar goed, eerst maar eens kijken hoe ik de problemen op ga lossen (betreffende water etc.) voordat ik besluiten moet welke planten in neem.
Alsnog ben ik aan het kijken waar ik planten in wil gaan kopen en welke precies, ik overweeg deze weer direct vanuit Borneo te halen (kwekerij uiteraard).
Maar dat zou betekenen dat ik direct weer een mega lading in moet kopen en daar moet ik dus ook weer vanaf zien te raken..
Mijn punt.. zijn er inmiddels webshops in NL, Duitsland of Zwitserland die een groter aanbod hebben dan 5 soorten? Of zijn er hier nog mensen die inmiddels bossen nakweek hebben van mijn geleverde soorten? Ik denk dat ik me wil beperken tot 2 soorten en dan gelijk een grotere oppervlakte daarmee vullen wil.
Er zijn zon 3 soorten die tot mijn favorieten horen... Even uit het hoofd zijn dat: Red Cerberus, Motleyana Blue Emerald of Black purple (twijfel) en dan had ik nog een mooie blauwe, ik heb de Sangria in m'n hoofd, maar weet het niet meer zeker... En dan nog.. Theia, Pandora, Black rose, Lamandau mini purple, Sangria.. Hoe kan ik het in godsnaam bij 1

Daarnaast moet er natuurlijk minstens 1 morsoortje komen en ik zit nog te denken aan de blixa japonica.. en nog 50 andere soorten

In ieder geval... als een van julie een reuzen aanbod heeft of iemand met een reuzenvoorraad kent, laat het me ajb weten...
Iemand die een van m'n favorieten nog heeft in een grotere voorraad als 1 stek mag ook vooral even een berichtje schrijven...
Andere mogelijkheid is dan nog... dat ik later dit jaar een variëteit over laat komen naar Nederland en deze dan onder geïnteresseerde verspreid. Laat maar weten, als hier echt vraag naar is dan wil ik dit graag overwegen.
Groetjes aan je voetjes! en lekker gezond blijven allemaal... niet gaan fietsen, dat is gevaarlijk ;)