nitrifying bacterieen

Welke dieren kun je samen met garnalen en kreeften houden, zijn jouw vissen een geschikte combinatie?
jurn
Partner

nitrifying bacterieen

Bericht door jurn » 14 jan 2019, 12:55

ikke tik vaak over nitrfying bacterie

geef een kleine uitleg wat deze kunnen wezen op uitgewerkte soil.s of andere bodems met beesten die wij niet zien

deze bacterie soort nitraat en nitriet , die kunnen ontstaan op grote groepen garnalen of vissen , deze schijten je hele bak vol poep en stront .en laten ?? achter
op denken van m,n soil is op,of water begint te stinken , waterbloei ,groen water etc etc .

gebruik je hier de nitrifying bacterieen , helpen deze mee om jou water beter te houden
soil gaat langer mee, water blijft schoner, geen waterbloei , gen stinkend water, en ook niet groen .
deze nitrifiserende beesten die ik in hobby heb gehaald geven hier geen ?? meer
op eerder houden van ,uitgewerkte soil,s ,?? waterbloei zomaar krijgen?? , water wat begon te ruiken ??

mocht je meer willen weten wat deze nitrifisernde bacterieen kunnen doen op eerder denken
ik hou mijn garnaal op gh+ en mineralen , kijk even op google of de bekende tube
daar heersen al filmpie,s met pratent verhaal , das misschien wel beter om te kijken , wat ik schrijf op denken :blozen :blozen . die bacterieen vreten m,n vervuiling schoon :duivel:

want ook hier ben ik omgegaan ,met dank aan mieske onze leverancier van nitrifying :dansendebanaan :dansendebanaan

ook te koop in de betere aquariumzaak maar dan in tabletten :is goed :knipoog

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dannybeemster

Re: nitrifying bacterieen

Bericht door Dannybeemster » 15 jan 2019, 13:45

Ik ben opzoek gegaan naar de tabletten maar kan deze niet vinden behalve bij ali, zijn ze ook te koop bij sponsoren?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jurn
Partner

Re: nitrifying bacterieen

Bericht door jurn » 15 jan 2019, 14:49

Dannybeemster schreef:
15 jan 2019, 13:45
Ik ben opzoek gegaan naar de tabletten maar kan deze niet vinden behalve bij ali, zijn ze ook te koop bij sponsoren?
jazeker joh , alleen te duur vind ikke dan
bij veel aquaria zaken moet je even vragen die er verstand van hebben
soomige winkels kijken je ;; boos;; aan ,

bij sponsors hebben ze het ook , vaak in poeder of in vloeistof
wat ik weet heb shrimp forever een hele mooie nitrificerende iets in flesje
en storm van vin .

maar om hobby betaalbaar te houden op onderhoud toch maar naar A gaan
deze flesjes kosten daar geen drol , en je spaart verder om een nieuwe aquarium ,te kopen
voor nog mooiere garie,s :idea :idea voor vivarium 2019 :blozen

dat boos had ik tussen puntjes gezet , waarom , veel houders hebben een virus ,deze virus heet aquariaan , koop jij steeds visjes of garie,s die gaan hemelen door iets ??
kom jij terug om have te halen , en weet jij waarom je kraanwater of osmose garnalen steeds gaan hemelen . komen de ?? bij verkopers , weer een klantje weg :boos :boos

?? de vraagteken die ik vermoed op houden, zijn de nitrifiserende bacterieen die ontbreken
op hoge kraan of bij draaien van osmose

bij kraanwater , wissels en houden van garnalen hebben veel regio,s een probleem op houden
het houden begint bij half jaartje of jaartje verder , omdat ,ikke denk je steeds maar verkeerde stofjes opbouwt die in bodems verdwijnen .
krijgen de betere bacterieen hier genoeg van ,gaan ze sterven ,met gevolg stoppen als lid if aquariaantje spelen .
heb jij hier de betere ni en no vreter op kraan kan je verder gaan met houden .
dit is bij osmose gh+ idem zo . gooi jij steeds gh+ of gh regulator op joiu soil
gaan vaak na jaartje de ph waarden stijgen of vliegt US omhoog ??

heb jij hier de nitrifying bacterieen zitten , weg probleem . ni en no

deze post heb ik al eerder geschreven ergens in mijn overstap op remy en de bacterieen
wat ik van VIN storm en mieske heb geleerd , deel ik nu hier even .

een hobby = heel mooi op garnalen , vragen blijven bestaan

maar een stukje verbeteren op water waarden , daar begint dat bestaan op garie zijn leven

dat remy ,had dus een reden om verder te gaan ,ik had ook die vraagtekens op vraag

en dat heb wederom VIN storm , en sponsors mij gegeven :dansendebanaan :dansendebanaan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Terug naar “Combi van verschillende aquariumbewoners”